marți, 17 martie 2009

"N-am crezut niciodata in filme.. Lasand in urma mea ganduri de dimineata.."



Rappy - Decor Feat. Dj Undoo
Asculta mai multe audio Muzica » no Super. Ii marti dimineata, la ora asta trebuia sa fiu la scoala sa-mi stric deja capu cu oameni ce se agita ca dam test la istorie, ca ne asculta la romana ca nush ce. Si sincer, as vrea sa fiu acolo :|. Dar nu, eu sunt acasa, prea ocupata cu :-& si tusitu' pana imi iasa ochii din cap, dushurile din ora in ora si alte preocupari de om bolnav ;)) Pfuai, si saptamana trecuta cica eram convinsa ca azi merg in cluj, dup-aia ca imi iau si albumu' lu Veschy, ca ma duc sa-mi iau adidashi si pantaloni.. concluzie: no more Cluj, No more album [ca si asa nu mai era], No more adidashi si pantaloni [ca in mirificul nostru orasel istoric..chiar numa istorie gasesti.].
PEntru a-ti crea o stare ca a mea, ia-ti in fatza o sticla de helas , de fapt ii zice "olympia: sos cu suc de lamaie", da play la rappy-decor [am pus la inceput piesa, da-i click] , fa un dush dimineata la 7 juma si scrie pe un site care pentru tine de fapt nu semnifica nimic. stai ca am schimbat piesa, da-i tot rappy. si daca nu e rappy o sa fie vescan sau cumicu sau camuflaj, ca altceva nu mi-o cantat in casti zilele astea. Prea multa realitate si prea mult te regasesti in versuri :| .. si cand ii aud pe unii [nu dau nume], ca ce , ca ei is mai naturali , si delea. ieee, si ei numa de povesti delea imaginare cu povesti de dragoste ideale canta :-j. Cine plm se regaseste in alea? Crezi ca toti gata, iesim in oras si ne gasim marea iubire si suntem fericiti pana la adanci batraneti? Aia-s 1% din total, si no.. sincer va invidez, daca faceti parte dintre ei. Da marea majoritate stau si-si plang de mila ca-s singuri, sufera din cauza la un El sau o Ea sau din dracu stie ce motive , beau sa fie fericiti, pleaca pe te miri unde, sau.. in cel mai fericit caz [pentru noi , ascultatorii], isi descarca sufletu in melodii pe care romanii le asculta dup-aia ca in alea chiar se regasesc. In fine, nu-s aici sa judec, da-s revoltata pentru o faza de-aseara :-j. Na, asa, ganduri de dimineata :)).

Niciun comentariu: